Dissabte 10.01.2015 | 22:00 Concert

HARLOCK + INRA

Folk Rock

HARLOCK



Harlock és el nom del cantautor indie d’arrel folk nascut a Santa Coloma de Gramanet i terrassenc d’adopció.
Abans d’arrenca el seu propi projecte, el Toni formava part de Meanwhile, una banda de garatge i també va ser membre d’altres formacions indies de Barcelona i l’àrea metropolitana de finals dels 90.

Actualment, sota el nom de Harlock, està enregistrant el què serà el seu primer llarga durada, després d un (EP) sota el nom de The Treas.

Fins ara, Harlock ha estat presentant les seves cançons en format acústic: es tractava de composicions de línies suaus, melancòliques i amb gran detallisme.
A partir del passat mes d’octubre el projecte Harlock es va convertir en formació de tres amb un caire mes contundent .

INRA

Tras dos ejemplos de su matizado discurso narrativo en clave de folk como fueron “Don Señor” y “No me digas no, dime cuánto”, la banda madrileña vuelve este año a dar (buenas) noticias con “Síntomas”. Un EP de seis temas producido por Luca Petricca en los Estudios Reno que sorprende quizás por infundir un sonido más rockero y áspero a su habitual pop folk en acústico. Desde su portada, obra de Kike Blanco López y con aires a “True Detective”, lo nuevo de Inra no induce a engaño alguno: sobriedad, claroscuros y mucho misterio. Buenos síntomas.