Friday 24.01.2014 | 22:00 Concert

GAS DRUMMERS + Autodestrucció

Punk

AUTODESTRUCCIÓ



Projecte de Càndid (Zeidun, El Petit de Cal Eril) on fa una crida bukowskiana a la vida, al desencís, al desenfré. A que ja que hi som, ens ho fotem tot aviam si així ho acabem d’una manera digna. Sona a NOFX (“Els nois de ForaC” versió de “Kids of the K-Hole”) a estones o als Descendents, també a Minor Threat i All, inclòs, és clar, a Zeidun (hi fan coros i en Joan Colomo ho ha produït tot plegat). Bateries anfetamíniques, guitarres punyents, cors melòdics i himnes de taberna punk. Si les vostres ments estan tancades, ploreu amb cançons de Belle&Sebastian o penseu que “Puta” de Sanjosex és la màxima incorrecció que es pot esperar d’una cançó en català abandoneu aquest post i seguiu amb la vostra vida, que aquí no hi trobareu pietat.

GAS DRUMMERS


G.A.S. Drummers han vuelto. Después de 15 años en las carreteras de medio mundo pisando las tablas de cientos de salas y festivales, coincidiendo con grandes bandas como Rancid, NOFX, Pixies, Propagandhi, Millencolin, Pennywise, Sick of it All, Satanic Surfers, Adhesive, Good Riddance, Berri Txarrak, y tantísimos otros. Después de aliarse con Tim Armstrong (Rancid, The Transplants, Operation Ivy) en su nuevo proyecto en solitario, G.A.S. Drummers nos traen su nuevo disco, el sexto de estudio, titulado “We got the light”, editado en España por la compañía granadina Wild Punk Records, que ya puso
en la calle su segundo álbum en 2001. El nuevo sonido se aproxima a las raíces punk rock que fueron el motor que les hizo formar la banda en 1998.
“We got the light” ha sido producido por G.A.S. Drummers y grabado por el propio Raf a Camisón en su Estudio ’79 de Jerez. Para cerrar el círculo, nada mejor que trabajar con una leyenda viviente del punk rock como Stephen Egerton, guitarrista de ALL y de los míticos Descendents, que ha sido el encargado de mezclar y masterizar el disco en los Armstrong Recording Studios de Tulsa, en EEUU.