Divendres 16.03.2018 | 21:00 Concert

AGORAPHOBIA + Rombo

Rock

AGORAPHOBIA

Aquesta jove banda d’indie rock presenta, en el marc de Curtcircuit, ‘Incoming noise’, el seu primer llarga durada, preparades per fer el gran salt a l’escena internacional. Agoraphobia perfila un so molt més personal i madur, on la contundència i la distorsió són el nexe entre deu cançons directes amb un únic objectiu: fer ballar al públic. Amb una base altament explosiva, unes guitarres poderoses i contundents acompanyades de la particular veu de la cantant, de caràcter explosiu, que sedueix a l’audiència més exigent.

Esta joven banda de indie rock presenta, en el marco de Curtcircuit, ‘Incoming noise’, su primer larga duración, preparadas para dar el gran salto a la escena internacional. Agoraphobia perfila un sonido mucho más personal y maduro, donde la contundencia y la distorsión son el nexo entre diez canciones directas con un único objetivo: hacer bailar al público. Con una base altamente explosiva, unas guitarras poderosas y contundentes acompañadas de la particular voz de la cantante, de carácter arrollador, que seduce a la audiencia más exigente.

ROMBO

Rombo és un grup d’amigues que fent broma sobre la possibilitat de fer música, decideixen fer-la i avui dia sumen un bon grapat de cançons memorables i molts concerts a l’esquena. Amb un directe clar, empàtic, senzill i contundent ple de cançons melòdiques que duren dins el cap una setmana. Amb un so lo-fi que ens pot recordar Raincoats, Slumber Party o Sibyl Vane, actualment estan concentrades en la gravació del seu segon disc, que, esperen poder publicar a finals d’any.

Rombo es un grupo de amigas que haciendo broma sobre la posibilidad de hacer música, deciden hacerla y hoy en día suman un buen puñado de canciones memorables y muchos conciertos a las espaldas. Con un directo claro, empático, sencillo y contundente lleno de canciones melódicas que duran dentro de la cabeza una semana. Con un sonido lo-fi que nos puede recordar Raincoats, Slumber Party o Sibyl Vane, actualmente están concentradas en la grabación de su segundo disco, que, esperan poder publicar a finales de año.